duminică, 7 decembrie 2008

60 de ani de la declaratia universala a drepturilor omului


Declaratia universala a drepturilor omului,text care sta la baza dreptului interna-
tional dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial,implineste pe 10 decembrie 60 de ani de cand
a fost adoptata de catre Adunarea Generala ONU,la Paris.
Declaratia universala a drepturilor omului,inspirata de Declaratia franceza a drepturilor
omului si cetateanului din 1789 si de Declaratia de independenta a Statelor Unite din 1776,
apare dupa trauma provocata de cel de-al Doilea Razboi Mondial si dupa genocidul comis
impotriva evreilor de catre nazisti.
"Toate fiintele umane se nasc libere si egale in demnitate si drepturi"prevede primul
articol a Declaratiei,care in 30 de puncte enumera drepturile omului,civile,economice,
sociale si culturale,"inalienabile"si"indivizibile"
Textul a fost adoptat de 58 de state care erau atunci membre ale Adunarii Generale a
ONU,cu exceptia URSS-ului,tarilor din Europa de Est,Arabiei Saudite si Africii de Sud care
s-au abtinut.

Un comentariu:

Kimhanson spunea...

Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci vreo boală.
*Dacă vrei noroc în viața ta.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
: e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
Whatsapp: +2348032246310