marți, 6 ianuarie 2009

Despre cultura araba



Cultura araba este caracterizata de o mare diversitate.Cel mai bun exemplu care poate
sustine aceasta idee este societatea moderna curenta care,totusi,este inca dominata de
de rigorile religiei musulmane.
Limba arabaeste limba oficiala a Emiratelor Arabe Unite,insa se mai vorbesc si alte limbi
precum engleza,hindi,urdu si farsi.Religia oficiala este insa Islamul,care inca mai joaca un rol
determinant in viata de zi cu zi.Arabii trebuie sa respecte Ramadanul (postul sfant) prin
abtinerea de la mancare,bautura sau fumat si de asemenea,prin evitarea obiceiurilor care sunt
considerate nesanatoase din punct de vedere spiritual.In toata aceasta perioada programul
normal de munca se scurteaza pentru toata lumea,inclusiv pentru straini.
Cetatenii din Dubai respecta cu strictete vesmintele nationale purtandu-le tot timpul,chiar
si in situatii foarte oficiale,cum ar fi intalnirile de afaceri."Rochia"unui barbat consta in o
camasa lunga(dishdasha),o "esarfa"alba(sau uneori rosie) care se poarta pe cap(ghutra)
si o sfoara neagra rasucita(agal) cu care se leaga ghutra pe cap.Rochia unei femei este de
obicei foarte simpla,in general ele se acopera din cap pana in picioare cu o pelerina neagra
numita "ahaya".
Dansurile si muzica populara araba sunt prezente la orice sarbatoare sau manifestatie
culturala.Majoritatea dansurilor sunt practicate de barbati si toata lumea prezenta la o
astfel de adunare este asteptata sa ia parte la ceremonie.Dansatorii se aranjeaza pe o linie
sau intr-un cerc si bat din palme acompaniind sunetul produs de tamburine de diferite
marimi,care au atasate inele si clopotei.Tobele sunt nelipsite din muzica populara si clasica.
Un dans popular pentru femei consta in miscari de unduire a corpului si a capului in ritmurile
orientale.Bineinteles,dansul se realizeaza intr-o rochie lunga,neagra,care acopera cea mai mare
parte a corpului.Nuntile,reprezinta cea mai populara ocazie pentru dansurile traditionale.
Uneori,celebrarea unui astfel de eveniment poate incepe chiar cu o saptamana inainte.
Atractiile turistice ale orasului Dubai
Burj Al Arab este cel mai scump dar si cel mai luxos din lume si reprezinta cel mai important
simbol al orasului Dubai.De fiecare data cand auzu de Dubai iti imaginezi imediat faimosul turn
de 321 de metri inaltime de pe coasta de Nord-Vest a metropolei.
Cladirea reprezinta un exemplu perfect pentru arhitectura futuristica datorita formei,structurii
sau aspectului sau.Hotelul este construit pe o insula artificiala din Golful Persic si are forma unei
panze de corabie.Acesta este singurul hotel din lume care s fost cotat cu 7 stele.Lucrul acesta
se datoreaza si serviciilor excelente oferite.
Arabii alcatuiesc un popor foarte mandru si curajos,de aceea au o multime de planuri cu privire la dorinta lor de a transforma Dubai in cel mai cunoscut oras din lume.O etapa din acest
proiect este costruirea turnului Burj Dubai;lucrarile au inceput deja in ianuarie 2006 si la data
incheierii constructiei,estimata in 2008,Burj Dubai va fi cea mai inalta cladire de pe pamant,
masurand 800 de metri inaltime.Turnul va fi folosit atat pentru locuinte,cat si pentru scopuri
comerciale.
Ski Dubai este primul complex de ski acoperit din Orientul Mijlociu si probabil ca este si cel
mai inovativ datorita pozitionarii sale in mijlocul desertului.Complexul poate fi folosit pentru
practicarea sporturilor de iarna sau pentru o simpla "bataie"cu bulgari de zapada.Acest lucru
se datoreaza unui sistem foarte sofisticat de producere si racire a zapezii.
Cultura Emiratelor Arabe Unite este rezultatul a mai multor influente,dar,in acelasi
timp,prezinta particularitatile arabe traditionale.
Religia are un rol foarte important in societate,desi lumea devine pe zi ce trece mai moderna.
Aceasta combina cele doua elemente:traditionalismul si modernitatea intr-o armonie perfecta.

Un comentariu:

Kimhanson spunea...

Sunt cu soțul meu de 7 ani fără copil, eu și soțul meu am încercat tot posibilul, dar nu am avut niciun rezultat, până când am întâlnit o prietenă de-a mea foarte bună care mi-a povestit despre Dr Dawn acuna și cum a ajutat-o, i-am explicat. totul la Dr Dawn acuna dupa ce am contactat-o ​​pe Whatsapp, a promis ca ma ajuta, mi-a dat niste instructiuni pe care le-am facut perfect, spre surprinderea mea am ramas insarcinata la 2 saptamani dupa ce m-a ajutat si acum am un copil frumos acum, toate datorită Dr. Dawn acuna, contactați-o pentru o soluție rapidă la problema dvs.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
*Dacă vrei să vindeci vreo boală.
*Dacă vrei noroc în viața ta.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan și altele,
: e-mail { dawnacuna314@gmail.com}
Whatsapp: +2348032246310